pills

One may think we’re alright
But we need pills to sleep at night
We need lies to make it through the day
We’re not ok

äntligen helg. har varit ensam hemma hela eftermiddagen, så gälet skönt. jag har bestämt mig för att ha en filmtittar-helg de här dagarna. annars är det bara serier och tv-program jag orkar kolla på, men nu läll måste jag komma ikapp lite i filmtittandet. igår såg jag småstadsliv och idag har jag redan hunnit se både busungarna och one last thing. undrar vad som blir next in line. funderar på att se typ a walk to remember och sånna klassiker :* vackra och/eller sorgliga filmer. smask.

just nu ser jag på reaper på 5:an :** åh, jag hade sån lymla tur så jag lyckades pricka in det enda avsnittet jag inte sett, tror jag. underbart. sen blir det let's dance också. sorgligt att mojje fått hjärtattack (! galet) och var tvungen att hoppa av, vidrigt att blondinbella är med överhuvudtaget, spännande att andra halvan av nicke och mojje hoppar in, tråkigt att det inte är så roliga låtar ikväll och kul att någon äntligen kommer ryka, förhoppningsvis typ blondinbella eller någon annan pina.
efter det börjar "samantha who" på 4:an också med bl.a christina applegate, det verkar bra och jag har velat se, och nu har det äntligen börjat på svensk tv. spännande.

undrar ifall jag ska orka göra en totalrenovering på bloggen, ja. nog för att jag trivs med det vita och bannern, men den känns lite tråkig nu, plus att det suger lite att jag inte har med t ex joshua radin i bannern vilket ger mig ångest.

äh, vi får se ifall jag orkar.
adios amigo (jorå, jag har kvar lite spanska i bakhuvet än)
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0