PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP

det blev bastu ändå så nu är jag go och gla kexchokla igen! så runt halv 6 kommer brudarna hit så ska vi käka, sen till bastun och mysepysa, sen in och se körslaget antar jag, så kanske nån film eller så sen, jag vet inte vad dom tycker :)

nu sitter jag och lyssnar på daniel lindström på spotify. hittade precis en skitbra låt jag aldrig hört från debutalbumet. "run" hette den. så den måste jag fixa hem nå tag!

dessutom tankar jag en film, "hard candy", med bl.a ellen page (juno). det är galet, jag brukar inte ladda hem film så ofta om det inte är nån jag verkligen vill se. men nu har jag laddat hem lite allt möjligt, och då är det inte klyschiga romantiska komedier som är min favoritgenre, icke, jag laddar hem massa typ drama-filmer och sånt :o hard candy är om en fjortonåring som försöker sätta dit en pedofil eller nåt. njäe, jag är mer inne på att se lite mer spännande och/eller gripande filmer just nu. mja. så är det.

äsch jag måste städa rummet snart så vi kan vistas i rummet efter bastun. soffan är gömd under en hög kläder nämligen. och disk överallt på varenda liten bordsyta.
adjö
- h

Kommentarer
Postat av: carro

hard candy har jag sett, alldeles knepig film :P

2009-02-01 @ 10:19:38
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0