nu kan du få mig så lätt

morsning korsning.

what teh heck, är klockan redan halv åtta?! jag har för friden både provpluggande och gossip girl-tittande kvar att klara av innan jag ska lägga mig. jag får skynda. prov på onsdagar borde bannlysas, på tisdagar måste man tanka hem nya one tree hill och gossip girl och titta på dem innan man ens kan börja öppna boken för att plugga. så är det bara. prio nummero ett. dessutom segar vårt internet nu av nån anledning så det går gälet segt att tanka, segare än vanligt och vanligtvis går det snorsegt ändå. typiskt. jag fick tvingas se one tree hill i totalt värdelös kvalitet på youtube istället. usch, aldrig mer. så får jag la tanka gossip girl i natt och se imorn bitti. enda utvägen.

jag har haft det mysigt nu. direkt när jag kom hem satte jag mig i soffan med datorn i knät och drack varm choklad med grädde och käkade överblivna lussebullar. så gälet gött. varm choklad är min nya last. hade det i typ höstas eller vad det var också, men det gick över. hade aldrig grädde hemma, orkade aldrig koka mjölk, osv. men nu läll knarkar ja't.

ska också tillägga att jag har fått lite gyllene tider-feber igen. för det är så lymla somrigt. robert gustafssons fel att jag fick återfall, pga hans medley på idrottsgalan HEHEh. ingen lymla "sommartider", den hatar jag lite smått. men typ "det är över nu", "ljudet av ett annat hjärta", "en sten vid en sjö i en skog" och sånt mys man blir glad i själen av. ah. det är grejer.

bläk, jag måste försöka orka plugga lite nu om jag ska klara godkänt på företagsekonomin imorn.
adjö.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0