juni juli augusti, allting verkar lättare då

it's my heart you're taking
it's breaking bit by bit
it's my heart you're dealing with
but you don't know about it

hej din gamla amazon. jag sitter och knarkar gyllene tider. friggin' luvley, yes.

gälet lugnt det var i morse. helt underbart. dock vaknade jag typ kvart över fem, men jag kunde somna om i alla fall. sen såg jag på nyaste gossip girl medan jag gjorde mig i ordning. chuck, du är på väg i rätt riktning nu, keep up the good work, yes? gör ingen tvärvändning nu som du brukar göra för då gräver jag ner mig.
i alla fall, efter jag sett klart på det och jag var färdig så hade jag hela 30 minuter på mig att bara ta det lugnt! helt otroligt. ingen stress (pontiak :* HEH). jag hann för friden göra varm choklad och äta både äpple och lussebullar. gälet härligt.

nu snart när (läs: om) orken hittar tillbaka till mig ska jag gå och duscha. nu har jag haft min äckelonsdag, måste göra mig redo inför fräsha torsdagen. höh.

läste förresten på blogg.se's startsida att det verkar bli en veronica mars-film! hoppas innerligt att det är sant och inte bara att rykte som det oftast brukar vara. serien slutade för friden med en cliffhanger, borde förbjudas. usch.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0