i'm fallin' to pieces

usch vad rastlös jag blivit nu på en gång när jag sett klart alla gossip girl-avsnitt. som tur är har jag kunnat kolla på mina gamla sjunde himlen-boxar nu när jag har ny dvd, den gamla hackade så mycket i sen sista tiden så det gick inte att se ett helt avsnitt av dom ens, extra känsligt med dom skivorna av nån anledning. men nu har jag legat och myst till det, helt galet, var lätt mer än ett år sen jag kollade på det senast. kanske att jag knäppt på nåt avsnitt i somras för att ha som ljud i bakgrunden om jag ville sova, men kollat på nåt helt avsnitt har jag inte gjort tror jag. så det var mumsemys.

och ikväll kommer rebecca spillevink hit så ska vi ha myskväll :D shit, har inte träffat ungen ordentligt sen sista veckan på sommarlovet, bara sett na som hastigast på byn och sånt :o galet. förr träffade man allt folk varje dag nästan, nu ses man knappt nån gång alls. sorgligt tycker jag :( blö. jag saknar 9c. 9c var grejen.

i alla fall, vi ska se på nån film, "shutter" hette den, nån thriller :) ska bli spännande, jag har nött alldeles för mycket tonårsdraman nu (läs: gossip girl) så det ska bli skönt med lite omväxling.  så ska vi käka popcorn och kola och kanske spela nåt spel, haha :)

nä nu ska jag fortsätta att se på "jump in" som går på 4:an för tillfället.
ses snart, mariokart.
- h

Kommentarer
Postat av: rebecca

myspys, ska bli äkta trevlans ikväll du!

:>

2009-01-04 @ 14:52:55
Postat av: carro

Ja, 9c var grejen!

2009-01-07 @ 22:32:36
URL: http://cccarolinal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0