I was blindfolded by love

när en söt sak
har fått en salt smak
när mina famntag
känns mest som de stör

(mm, brolles ljuva stämma strömmar ur högtalarna, underbart)


tjenixen. vad aktiv jag känner mig på bloggfronten, två inlägg på en dag. och ingen av dom är särskilt intressanta, men aja.
blö. helgen är över innan den börjat, som vanligt. så typiskt. groaargh. jag ska trösta mig med chokladkola och en film. vilket vet jag icke. ska rota i vhs-lådan, finns alltid några guldkorn där.

vill också passa på att göra lite reklam för cam's blogg jag suttit och pimpat lite idag :)
http://camillavikstrom.blogg.se
det var faktiskt riktigt kul, har inte gjort en sån layout innan. tog dock ett bra tag innan jag kom fram till en skiss jag var hyfsat nöjd med, men ändå.

just ja, POOOOOP jag missade chasing liberty som jag tänkte se. typiskt. missat nästan en timme :( well. jag ger den 10 min och är jag inte fast rotar jag fram nån annan film ur vhs-arkivet, så får det bli.

godafton
- h

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, tack så mycket Hanna! :D Och vilken söt du gjorde åt dig själv, hah! :)

2009-01-18 @ 19:08:59
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter låten? (a)

2009-01-21 @ 19:45:14
Postat av: hanna

den i rubriken är "hearbreak city" med brolle och textbiten i inlägget är "söt sak" med brolle :D

2009-01-22 @ 07:14:10
URL: http://randomname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0