helg helg helg helg helg

mums, mysig helg.
igår kort dag i skolan, sen hem och se på veronica mars-maraton. efter det kom camilla, jennie och bella över på lite guitar hero, spökhistorier och let's dance, sen drog vi till bion för att se twilight. när jag först hörde talas om den hade jag ingen som helst lust med att se den, sen såg jag trailern och jag blev lite intresserad så jag tänkt, hm, jag kanske ska se den ändå. sen hörde man alla som lovordade den och sa att det var den bästa filmen de sett, vilket gjorde att jag tänkte att den skulle vara grymt överskattad. sen såg jag den och sweet mother of god, vad vacker den var. jag tänkte att den skulle vara spännande, kanske lite mysig, möjligen lite läskig med tanke på vampyrerna, heh, osv. men åh. jag tror mitt hjärta brast lite där i biosalongen :')

twilight är en sån där film man vill se om för att verkligen ta till sig alla detaljer och små ögonblick, så att säga. vanligen gillar jag inte att se om samma film flera gånger, även om jag t ex sett en film för två år sen som jag tycker var bra kan jag tänka nej usch, den såg jag ju nyss :o sen finns det några få filmer man inte kan se för många gånger, sånna filmer som känns värda att lägga ut lite pluring på och ha som köp-dvd. detta är nog en av dom skulle jag tro. det får gärna ta upp lite plats på min dvd-hylla.

Bella: How old are you?
Edward: Seventeen.
Bella: How long have you been seventeen?
Edward: ...a while.
Bella: I know what you are.
Edward: Say it, out loud, say it.
Bella: Vampire...
Edward: Are you afraid?
Bella: ...no.

det negativa är att varje gång efter jag sett en fin film blir jag frustrerad för då inser man plötsligt att "ow maaan, jag kommer dö ensam", ungefär.nåt sån't kommer jag aldrig uppleva, liksom. irriterande. ändå kan jag inte sluta se på underbarheterna.

anywho, nu ska jag se på körslaget. mysepys.
- h

Kommentarer
Postat av: Camilla

BÄSTA FILMEN! Åh... (a)

2009-01-11 @ 00:07:33
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0