hallelujah

detta trodde jag aldrig.
jag sitter i chock och jublar för fulla muggar.

blondinbella är ute ur leken. jag är så lycklig. jag höll på att krevera under hennes dålig-skådis-inövade tal men nu slipper jag tvingas lyssna til hennes vidriga stämma under fredagarna framöver. glad glad glad.

detta ska firas med film. jag är trött som en get men jag är på ett sånt lymla filmhumör så jag känner att jag måste kolla. har tankat "nights in rodanthe" nu. först var jag inte alls sugen att se den, kändes som en snyftare för kvinnor 40+, men så tänkte jag att nej, det är ändå samma författare (nicholas sparks :*) som skrivit denna, som har skrivit både "a walk to remember" och "the notebook" - två av mina favoritfilmer, så egentligen borde det inte kunna gå fel. jag har bestämt mig för att se alla nicholas sparks-filmer, så det blir nog till att se "message in a bottle" imorgon så är listan komplett. så kan jag fortsätta längta efter "dear john" med amanda seyfried och channing tatum som kommer till våren. perfekt.

idag har jag också letat fram en hög kläder jag tänker beställa. friggin' crap att jag måste vänta till nästa vecka, dock. men jag vet precis vad jag ska ha, det känns skönt. vårkläder.
skjorta, blå chinos, t-shirts, färgglad munktröja och svart pennkjol.

sen ska jag också ha dessa. måste passa på att köpa dom nu för de verkar vara galet populära och jag vill icke att de ska ta slut. hmm.


nepp, nu ska jag gå och se på filmen.
adjö
- h


Kommentarer
Postat av: Linnea

Från vilken hemsida?:D skit snygga. jag börjar bli intresserade av sånna också, jag har inte gillat dom tidigare med nu gillar jag dom!

2009-01-24 @ 15:03:05
URL: http://linneakuhles.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vart kommer dom ifrån, byxorna?:]

någongång ska du få göra min bloggdesign! säg till när du har tid;) puss å kläm hanna.

2009-01-25 @ 11:47:41
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0