give me a minute to restart my heart

vilken annorlunda dag idag. hela skoldagen var udda. ingen stress på morgonen, fick hoppa på bussen själv (eftersom en viss gosse försov sig), bella och camilla var sjuka så jag var ensam med grabbarna, jag jobbade färdigt mattekapitlet vi höll på med (även b-uppgifterna o.o har nog aldrig hänt), jobbade på bra med företagsekonomin som jag annars brukar tycka är rätt klurigt, lugna lektioner i övrigt, och slutade tidigare så vi gick (!) till stationen = motion. dock kändes det som jag var knäpptyst precis hela dan så när jag kom hem exploderade jag i överenergi istället, höhö. brukar bli så när jag är tyst för länge.

nu har jag precis duschat och ligger i soffan och myser med mamma och ser på mamma mia som hon fick av mig och adina i julklapp :D vi ser sing-a-long-versionen så det blir en himla massa ylande emellan åt.

idag kom det nya avsnitt av gossip girl och one tree hill med! jösses. jag måste hinna kolla. problemet är att det kommer bli sent innan jag kan kolla + att jag måste skriva engelskaredovisning :/ typiskt. båda föregående avsnitten slutade ju så spännande. jag vill veta vad som kommer hända. mer chuck+blair? serena+dan? hur går det med mouth och millicent? peyton? osv. jag vill veta veta veta. nu.

imorgon blir det bio med linnea :D fy friden vad vidrigt mysigt det kommer bli. twilight igen, chocking. I friggin' luv it.
längtar som sjutton. ojojoj.

näe nu ska jag sluta datornörd och se ordentligt på mamma mia!
later alligator.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0