Feeling the moment slip away

How do you feel when there's no sun
And how will you be when rain clouds come and pull you down again
How will you feel when there's no one
Am I just like you?

godmorgon hösäckar. jag vaknade tidigt och började se på film. hm. den där "nights in rodanthe". den var helt okej, men jag tror mamma kommer uppskatta den mer, den passar nog hennes ålder mer så att säga. ;) jag har dessutom sett "ten inch hero" under dagen. jag hade höga förhoppningar på den. jag menar, halva one tree hill är ju med ungefär. rachel, shelley, mike (var bara med lite snabbt i 2 avsnitt under säsong 6 men ändå) och till och med psycho-derek är med i en liten biroll (fy friden, jag får panik bara jag ser honom, har var så lymla vidrig i one tree hill). dessutom sjunger haley tre låtar i filmen också, dock är hon inte med som skådis. som om inte detta var nog är också jensen ackles med och mot slutet spelas joshua radin - only you. sicken lymla otur att själva filmen inte alls var någon höjdare. de sista 15-20 minuterna var faktiskt bra, där fanns det tjejfilms-potential. men resten. nej, ingen film jag har lust att se igen direkt.

hade också varit grymt peppad att se chuck-maraton i helgen på 6:an. men åh. jag har ingen lust längre. jag såg typ 10 min av första avsnittet nu men jag orkade inte hänga med. det lär jag få ångra antar jag, serien är säkert bra. men blä, jag har ingen ork.

njä, det blir nog slapp med film och godis för min del resten av dagen. har två filmer kvar, "the illusionist" och "revolutionary road". bara typ djupa filmer, haha. men det ska nog gå. hoppas dom är sorgliga.

till slut vill jag bara tipsa om en låt, feeder - feeling a moment. old news egentligen, har haft den på datorn i flera år men aldrig upptäckt den. förrän nu. underbart vacker. lyssna på den.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0