det är fredagkväll ikväll på kvällen

The guilt is all on you
But I'm easier to blame
I can still relieve
Your ordinary pain

Don't give up, I won't give up on you
I've been loyal without having something to prove
I'm not a killer, I'm just killing your doubts

tjabbis, du.
detta är helt otroligt, jag har inte gått och varit rastlös EN ENDA SEKUND idag. så oerhört skönt. först satt jag och gjorde layout + la in den i bloggen, vilket gick riktigt snabbt, faktiskt. sen har jag suttit och tittat på tv med mamma, legat nere och suttit vid datorn samt laddat hem lite smått och gott. jag fixade hem första avsnittet på säsong 8 av scrubs också, vilket tog EN KVART. det har aldrig hänt. aldrig hänt. det tar alltid sju sekel för att ladda hem nåt litet tycker jag, men o. detta gick underbart snabbt för att vara vårat internet. ojoj.

och nu sitter jag och myser i soffan med datorn knät och ser på let's dance. shit, tänk vad sjukt att TVÅ av deltagarna drabbats av sånna sjukdomar som mojje och magdalena råkat ut för, trots att de är så pass unga. hjärnblödning och hjärtinfarkt, liksom, inget att leka med :o usch. jag tycker det är hemskt.

men nu ska vi inte deppa. nu ska jag istället kommentera det som hänt hittills istället.
stort minus för de tråkiga danserna ikväll. slowfox är oftast snarktråkigt, ibland kan det dock komma något guldkorn som gör en lite moderniserad slowfox. men icke ofta. och sen denna eviga paso doble. uäääk. jag verkligen hatar tango och paso doble. så GALET torra danser. usch. blä. jag kräks. inga roliga låtar ikväll heller. och ingen åker ut så man blir inte av med kitty. så egentligen är det ingen spännande kväll alls ikväll.

men oh. jag måste slå ett slag för george scott. jag har tyckt så synd om honom innan för han verkar lite småblyg, inte så många vet riktigt vem han är, han kom av sig ordentligt förra veckan, etc. men jag har alltid tänkt att nej, han behöver bara lite tid på sig så kommer han nog bli jätteduktig. nu verkar det som att han bara klättrar uppåt, heja :) men mina favoriter är fortfarande magnus och morgan, dock håller jag en liten extra tumme för george också.

nä nu ska jag fortsätta glo. sen se på scrubs. må så gott.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0