ångest

jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte
tillbaka till skolan. jag är så sinnessjukt vidrigt skoltrött så man vill bara gå och gräva ner sig.
blä.

och sommarlängtan avtar inte med tiden heller. den snarare växer. jag vill ha sommar och sol. och mysiga sommarkvällar. jag dör, ge mig nu på stuberten stubinen!

helgen har gått så galet snabbt och det känns som jag inte har haft tid att ligga och slöa alls. bara åkt hit och dit och upp och ner och fram och tillbaks. visserligen har det varit mysigt och roligt, men dagarna säger bara SMACK så är den över, liksom. jag vill ha en helg som går seeeeegt och det enda jag gör är att vara hemma och göra massa mys, som att se på film, serier, baka eller annat behövligt eller onödigt. wellwell.

för tillfället sitter jag och lyssnar på twilight soundtrack. mysigt som sjuttsicken. hehö.
mitt nya mål är att lära mig spela "bella's lullaby", den där han spelar på piano i mörkret för henne. lymla nice. lär mig du kunnige och jag skola bliva er evigt tacksam.

urk jag måste sova snart om jag inte vill vara mummyman på bussen imorgon bitti. det positiva med måndagar är att det kommer nya avsnitt med gossip girl och one tree hill så som man kan tanka dagen efter. inte illa pinkat! båda slutade galet spännande senast så det ska bli extra kul att se. vilket påminner mig, jag har inte kollat på senaste avsnittet av secret life of the american teenager än :o must have slipped my mind. visserligen har den spårat ur en del men kors i taket, jag måste ju se fortsättningen för det. kanske ser en snutt innan jag lägger mig då och resten imorgon bitti. om den finns uppe på tuben vill säga.

anywho, nu ska jag gå och göra mig i ordning för några timmars sömn.

adjö
-h

ps. jag blir varm i hjärtat av bella's lullaby. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0