Ain't got nothin' but love, babe

Ooh I need your love babe,
Guess you know it's true
Hope you need my love babe,
Just like I need you
Hold me, love me, hold me, love me
I ain't got nothin' but love babe
Eight days a week


tjabba tjena. jag kom rätt så nyss hem. så här sitter jag i köket med ett stycke godisstrut med gammeldags karameller och lyssnar på beatles medan jag funderar över ifall jag ska färga håret med färgen jag köpte idag på ica eller om jag ska byta mot samma nyans som jag färgade med förra gången, ty jag kom på att man kanske borde vara solbränd om man ska ha den hårfärgen vilket jag varken är eller kan bli. hm. tål att tänkas på.

idag ska jag beställa byxorna jag visade bild på i några inlägg nedanför! spännande som attan. för mig i all fall. sen är jag inte lika stressad längre för vi slapp fysikprovet på torsdag som jag har gruvat mig över, så nu kan jag massa extratid till att se på massa film jag har laddat hem! underbart. har bland annat fixat hem "center stage - turn it up" som tydligen ska vara någon step up-liknande film. låter ju inte helt fel!

äe, nu ska jag gå och göra nåt.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0