you're the reason why love has a name

"jag vet det låter B, men jag skiter i det"

hej. tror du inte jag glömde blogga ändå. så less jag blir på mig själv. åh.

anyhow. deltävling ett är nu historia. väldigt otippad kväll må jag säga. jag som aldrig gillat petra mede satt och skrattade som en gris åt hennes kommentarer. marie och sonja åkte, och emilia gick till final som jag inte ens vågat hoppas på. dock blev jag smått besviken på emilias framträdande. rösten var inte på topp och verserna var inga höjdare. men ändå kan jag inte låta bli att bli sprallig och glad så fort refrängen kommer. tror den är bättre som studioinspelning också, hihö. jag ska kirra den så fort som möjligt, det kan du, och jag citerar tobbe trollkarl på "på rymmen",  ninja-haja.

nu ska jag leta rätt på en "dagens", sen ska jag nog söva.
adjöken
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0