tv-nötar-söndag

åh kära nån. jag är så fast i kyle xy så det är inte klokt. synd att det bara är 10 avsnitt på säsong 1, jag är redan halvvägs och när det tar slut kommer jag få kyle-abstinens. jobbigt. men ändå. håller i skrivande stund på att tanka avsnitt 5. jag hade sån lymla tur att alla avsnitt fanns på tankafett och det är ungefär den enda sidan det går hyfsat snabbt för mig att ladda hem ifrån. nu går det lite trögare att ladda hem avsnitt 5 av någon outgrundlig anledning så jag har varit lite rastlös nu igen. men så kom jag på en briljant idé. för några veckor sen hade jag pippi på att tanka fångarna på fortet och på rymmen, dock blev det nå tog när jag skulle ladda hem avsnitt 3 och 4 av på rymmen, som laddades klart men det blev bara svart, ingen bild eller ljud. så jag gav upp och fick pippi på film istället. men NU, när jag tog upp nerladdningarna på de avsnitten igen funkade det! jag måste lyckats joxa till det på nå vis innan men nu fungerar det felfritt så jag ska se på lite på rymmen nu tills kyle laddar klart! underbart.

det är ett extra roligt avsnitt nu med. både tobbe trollkarl och ica-ulf är med i varsitt lag + att hjalle och heavy är spårhundar. kan ju inte bli bättre.

och som om inte det vore nog att knarka på rymmen och kyle xy, så har jag mycket mer att se på dagen till ära - det är ju oscarsgalan inatt. problemet är att den börjar 02.30. jag sover troligen då. därför tror jag att jag kommer spela in det och se på det imorgon bitti istället, som jag brukar. eller som jag brukar var väl att ta i, men jag har gjort det de senaste två åren eller nåt och kollar inte på HELA galan, blir det segt spolar jag och tittar på de roliga prisutdelningarna. årets manliga biroll måste bli heath ledger. fy vad dåligt annars. tänk om någon annan vinner över honom, så måste den stackars kraken gå upp på scen och känna sig dum, typ. asch. hoppas det är bra låtar som tävlar om årets soundtrack eller vad det nu kallas också. förra året var det bara bra stuff - august rush, förtrollad och once.

aja, nu ska jag fortsätta kolla.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0