trött och sliten

buhu, jag känner mig alldeles seg och slö idag. jättejobbigt. har sett ett på rymmen-avsnitt, pilotavsnittet av supernatural och har nu ice princess och ett avsnitt av ghost whisperer kvar att se innan jag är totalt rastlös igen. kul. not. undrans om jag ska sitta hela dan och knarka serier på youtube så jag slipper tanka. vi får se.

måste också säga att igår kom det efterlängtade lilla kusinbarnet! en liten gosse vart det, skoj skoj! :D så nu finns det ett kusinbarn i sundsvall och ett i jönköping för min del. typiskt på de långa avstånden. morr.

min gamle far fyller år idag också, gratulationer.

nä nu ska jag fortsätta min sorgliga ursäkt till liv och fortsätta knarka lite serier.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0