this sucks

hej. jag är så galet rastlös. jag borde ha massor att göra. men här ligger jag i soffan och gör absolut ingenting. jag fotade lite på förmiddagen, men det är det enda jag gjort under hela dan, ungefär. och som om inte det vore nog är det alla hjärtans dag, den mest deprimerande dagen på hela året. blä, gå och dö. och som om inte det vore nog så tror jag att jag börjar på att bli sjuk. har varit lite småkrasslig i halsen några dar nu för både mamma, pappa och adina har varit sjuka, men det har inte brutit ut för mig liksom. som vanligt. men nu har jag börjat nysa (och det är så gälet konstigt i min hals när jag nyser, det gör så ONT, som att nån rycker hårt i nånting inne i halsen, nåt rep typ :o), är fortfarande krasslig i halsen och nu känner jag mig febrig också. det går ju bara utför detta. uäk, jag har massor med filmer jag borde se på men jag har ingen ork. absolut ingen ork. så less jag blir.

jag vill fota. det är det enda jag är peppad till att göra. men jag har dålig fantasi + att jag fotat allt som går att fota här i krokarna redan. jag vill fota människor. försökte få mamma att ställa upp på en liten photoshoot, men hon är trött och sjuk och orkade inte fixa i ordning sig. mest är jag peppad till att fota syskonen mårtensson (andré, gabriel, jonathan och stina), men när jag pratade med andré var några på kalas så det gick inte, plus att det kanske inte är det smartaste att dra hit dom när det är förkylningsbaciller på varenda kubikmillimeter i hela kåken. jag är desperat, jag vill fota. kom hit, först till kvarn, huhu.

näe nu har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra för nåt.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0