the way that it unfolds is yet to be told

tjenixen. kort dag i skolan idag, gött. undrans, ja, hur det gick på företagsekonomiprovet. marginal är för mig en gåta, kluddade bara ner nåt på sista, huhu. kan ha gått hur som helst, flipp eller flopp. men nu ska jag inte grubbla mer över det, nu är det en kort helg sen på tisdag är det svenskaprov som jag kommer faila något så kopiöst.

nu ser mamma och jag på win a date with tad hamilton på femman. åh, jag älskar den filmen. så hejdlöst klyschig och förutsägbar men OH MAMA I luv it so bad. jag kommer ihåg när jag kom hem med vhs:en från dollarstore för några år sen och skulle se den, såg 20 min och knäppte av för jag tyckte den verkade så totalt rikskass. sen nåt år efter fick jag för mig att se den ändå och föll pladask. tänk så olika det kan vara. undrar hur många gånger jag sett den sen dess. hm. bra soundtrack är det också!

snart är det let's dance-resultatet också som vi måste se. heja morgan och magnus! och hoppas inte george ryker, han har ju ryckt upp sig i dansandet faktiskt, det går framåt. kitty kan få hälsa hem, uäk, sicken dryging.

nu ska jag fortsätta njuta av filmen.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0