Take a step and come out of the shade

Take a step and come out of the shade
I can tell you're no longer afraid
I'm helpless without your warming smile
Take a step and come out in the sun
I can tell it's already begun
I'm helpless without your warming smile

hej. okej, dagens tre sanningar. ett, jag har hittat en av världens finaste låtar skulle jag tro. kommer upp som "dagens" strax. två, jag hatar jessi i kyle xy. jag vet, ett starkt ord, bla bla, men jag gör verkligen det. jag vill strypa henne en smula. och tre, jag känner mig ohyggligt osocial, det är tråkigt.

som vanligt har jag inte mycket mer att komma med eftersom att jag, gissa tre gånger, ding ding ding and we have a winner, just det, ser på kyle xy dagarna i ända. så jag fortsätter med det, då.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0