på bättringsvägen!

hej! nu är jag på blogghumör igen efter att ha legat sjuk i hela fem dagar. shit. har aldrig hänt, tror jag. usch, nu har jag väl varit så oaktiv här på bloggen att de få som läse bloggen innan har springit iväg och kommer aldrig mer igen. men det hoppas jag verkligen inte är sant!

hugaligen, jag har massor med filmer jag borde se men inte orkar se på. varför blir det så? så tar dom upp massa plats på hårddisken. jag måste kirra lite dvd-skivor och bränna ut en hög. men det är dyrt. typiskt. PLING sa det nu och en till film har laddats klart. jag kan liksom inte hålla mig, jag måste ha allt på samma gång. denna gången var det "yes man" med jim carrey. och utöver den har jag ett tiotal till filmer jag inte tittat på ännu. kors i taket, jag har mycket att ta i tu med under lovet.

jag är oerhört sugen på att baka chocolate chip cookies. jag skrev upp ingredienser på inköpslistan som mamma köpte för några dagar sen, men nu upptäckte jag att hon råkat köpa flor-råsocker istället för strö-råsocker? det funkar ju inte. måste säga till henne att byta eller nåt när hon kommer hem på lunch strax, så kanske jag kan baka ett lass på kvällskvisten istället. måste fixa över "leif"-filmen på usb också så kan vi sitta nere i min soffa och skratta åt galenskaparna och käka nybakade cookies. skulle inte sitta helt fel.

snart måste jag duscha. fy friden vad äckligt vedervärdigt vidrig jag är just nu. har inte haft någon ork i kroppen de dagarna jag varit sjuk så jag har inte orkat duscha. FRUKTANSVÄRT äckligt. jag drömde i natt att jag åkte till skolan utan att duscha kvällen innan så jag såg ut och luktade såhär. usch, en mardröm utan dess like.

denna bild får avsluta dagens update. aj, aj och åter aj. nog för att jag alltid varit anti rihanna, men inte ens hon är värd att bli utsatt för något sånt här. och chis brown är gärningsmannen. det skär i hjärtat. jag kan inte sluta lyssna på "with you" och "forever", det går bara inte. måste tänka mig att det är någon annan som sjunger. usch, vidrigt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror faktiskt att bilden är ganska redigerad? eftersom källor säger att hon bara hade lite fläskläpp och ett sår på kinden, hon hade ett bitmärke på armen också eller nått? jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det här, är inte så intresserad. Puckot tog tillbaka chis också så jag tycker det är patetiskt:)

2009-02-21 @ 00:19:43
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: hanna

svar: jo, det är klart, bilder är ju lättmanipulerade, så. den där bilden ser ut som ett foto från bårhuset som används vid mordutredningar eller nåt :o agreed!

2009-02-21 @ 00:43:49
URL: http://randomname.blogg.se/
Postat av: Anonym

fakebild

2009-02-23 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0