oopsie daisy

slutade tidigt idag, fick skippa webbdesignen och kom hem 1,5 timma tidigare än vanligt, helt underbart. dock brukar det hända som så när jag kommer hem tidigt att jag liksom glömmer bort att blogga. tyvärr även denna gång. men jag har faktiskt pluggat lite också, men måste plugga braaaaaanog mycket mer om jag ska klara provet imorn, jag fattar inte ett jota.

fast nu fastnade jag vid datorn på blocket för att kika på kameratillbehörs-annonser och på flickr för att kolla på snajsiga bilder. jag kom på att svarta ballonger kan lyfta en hel bild. ska nog fixa ett paket svarta ballonger till våren att fota med. så det sitter jag och gör medan jag lyssnar på schlagerradion fast jag egentligen borde plugga häcken av mig. sån är jag. skjuter upp allt till sista minuten.

äe nu ska jag bara lyssna liiiite till, sen försöka plugga lite.
undra på ifall jag kommer hinna göra nåt innan knutby - vägen hem börjar på 4:an.
adjö
- h

Kommentarer
Postat av: hedvig

SVARTA BALLONGER iiiiih!!!

2009-02-12 @ 21:37:28
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0