OOPS

Vi träffades liksom på chans
på nåt sätt ramla vi in i varann
och tänk att något jag alltid trott
skulle vara så svårt va så lätt


tjenare. jag kom just på att jag totalt glömt bort att blogga idag. jag har nött för mycket hemladdat. först när jag vaknade såg jag två avsnitt av fångarna på fortet, två avsnitt av på rymmen samt förra veckans wild kids på svt:play. friggin' underbart har det varit.

nu strax ska jag på musikal på kyrkan. mamma och adina är med. sen ska vi hem och knarka melodifestival och jag ska rösta upp alla mina stålars på emilias låt. mysigt. sen upptäckte jag att 23.05 börjar 2:an visa veronica mars säsong 3. lite mysigt sådär sent på lördagkvällarna. precis lagom tid, det är aldrig något annat på tv då och på lördagarna är man ändå uppe ganska sent. det var så galet längesen jag såg 3:e säsongen, har glömt bort mycket i början. så det ska bli skojigt.

nej, nu måste jag gå och fixa lite innan jag ska iväg.
jag hör nog av mig strax innan melodifestivalen med en "dagens" och troligen efteråt också med mina kommentarer om kvällen.
adjö så länge!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0