om jag kunde drömma

men jag får nå fel på mig själv. JAG SKULLE JU LÄGGA UPP EN DAGENS IGÅR. men jag somnade. såklart. trött som en käpphäst var jag. det får bli två idag istället då. om jag inte glömmer. hm.

jag och adina var ute och åkte stjärtlapp idag. det var en lite snöhög vid uthuset, typ 3-4 meter hög bara som jag kom på att man kunde åka i. men det var kul som attan trots att den var liten.

jag har fått låna "om jag kunde drömma" nu också. TJIHO. måste bara komma igång med att läsa också. "utökad version: edward berättar om första mötet med bella" står det på framsidan. jag kommer böla. typiskt.

 jag troooooooooor att jag ska se eagle eye nu. eller om det blir the derby stallion. sånt som märks.
adjö för stunden
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0