och du kunde smälta mitt hjärta bara genom att le

Åh du, du är så skön, så skön som något kan vara
och det krävs en idiot som jag för att sumpa nåt sånt här
Du är det bästa som hänt en idiot som jag

morrn morrn. här sitter jag och plågas. alltså fy friden, min rygg tar kol på mig. det började göra lite ont i morse på skolan, sen lite mer, kändes mest när jag skrattade, och nu gör det ont precis hela tiden. uääääk. har testat att skämma bort mig med varm choklad och lasse lindh men det hjälper inte, då är det illa. snart ska jag på kyrkan på smu:s årsmöte också. undrar om jag klarar mig igenom det utan att skrika p.g.a detta eviga ryggbesvär. fast nu är det typ inte ens ryggen, eller mjo, men mer ovanför svanskotan, typ. tycker inte jag sov konstigt heller så det borde inte vara det som är problemet. men min rygg spökar lite stup i kvarten tycker ja. drygt som bääääre den.

vi fick en lapp idag på skolan om individuella valet till nästa år. har lite beslutsångest. när jag först såg ämnena tänkte jag "ÅH! FOTO!" men nu har jag slopat det förslaget. den är 100 poäng, roligare med variation och ha två 50-poängare istället. körkortsteori tror jag får bli en av dom, smidigt. sen står det mellan desktopp (göra trycksaker, låter lymla skoj), bild och form eller ev. filmkunskap, men troligtvis inte. lutar mest åt desktopp (stavas så på lappen men det känns så.. fel?) men hm, ja. tror inte det är så många som väljer det heller så då kanske den inte ens blir av. dock skulle det som sagt vara roligt, för något inom det området kanske jag vill jobba med i framtiden.

nu ska jag ta det lugnt innan jag ska iväg igen.
vi hörs, du
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0