No, no, no, nothing's wrong with dreamin'

I wonder what it's like to be loved by you
I wonder what it's like to be home
and I don't walk when there's a stone in my shoe
all i know that in time I'll be fine

tjabba. uäk, jag somnade sent och vaknade tidigt idag. men lika bra det, för min extremt hyggliga lillasyster sa till mig igår kväll, typ en kvart innan carro och rebecca hälsade på, att vår kusin skulle komma och formatera om segdatorn dagen därpå (alltså idag). riktigt bussigt. så jag är tvungen att sitta och lägga över grejer på usb nu, precis hela förmiddagen, för den är så seg så en säsong av en serie tar drygt en timme att lägga på usb. och jag överdriver inte ens. detta kommer ta evigheter :( jag som hade tänkt mysa med film och massa, men icke, den drömmen tog hon död på direkt. såklart.

just nu lägger jag över boston public. 40 min kvar. die die die. så medans får jag sitta och lyssna på spotify. dagens knark är mcfly. det var ett tag sen nu som jag hade en ordentlig mcfly-period. men det kommer väl snart igen tänker jag. det är lite extra kul att lyssna på dom på spotify för då kommer det ut massa olika versioner av låtar, typ som nu hittade jag "five colours in her hair (US version)", låter inte lika som albumversionen! sånt är skoj.

jag har även hunnit pimpa upp skrivbordet på datorn litegranna. fixat objectdock igen (för jag tyckte det var så grymt smidigt sist. och snyggt. huhu), fixat hem massa roliga ikoner samt trixat till ett litet wallpaper! åh det är så roligt att mixtra med sånt. I like.

mjo. nu ska jag väl fortsätta mysa till mcfly medan segdatorn står och arbetar.
adjö
- h



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0