man, I suck

förlåt, men jag har verkligen ingenting att blogga om now-a-days. det exakt enda jag gör om dagarna nu är att glo på kyle xy och så. I have no life, yes? men jag ligger så lång efter, bara på mitten av säsong 2 och det finns 3 stycken. och första mars eller vad det är träder väl IPRED-lagen in om jag inte missminner mig så då måste jag ligga lågt ett tag tills jag vet ifall det är lugnt att tanka eller måste sluta tanka cold turkey, vilket skulle resultera i min död.

men att det ska ta sån lymla tid. alla avsnitt av kyle från säsong 1 till säsong 2 avsnitt 10 har gått snabbt att tanka, eller ja, i alla fall med tanke på vårat stenålders-söliga internet. sen vid avsnitt 11 bara skiter det sig. för lite seeders eller nåt, är inte så hemma på det här med torrents. men dude. avsnitt 11 tog bokstavligen hela dagen att få hem. det är dåligt, riktigt friggin' dåligt. så medan avsnitt 14 håller på att laddas nu, ser jag på prom night. folk säger edn är kass, passar mig alldeles utmärkt, jag vågar nog inte se allt för läskiga filmer. det ska vara lagom. man ska tycka det är obehagligt och spännande men inte bli livrädd. speciellt inte när man kollar själv, som jag gör. usch.

imorgon blir det bio med min moder och min fader. spare me the loser sign, beck och wallander är vår grej. biofilmerna brukar vara lite bättre än direkt-på-dvd-filmerna också. ska bli spännande. senast jag såg wallander på bio höll jag på att dö lite. "mastermind" är så lymla obehaglig. rysningar över hela kroppen. lätt bästa wallander-filmen, utan tvekan.

nu ska jag försöka koncentrera mig på filmen. har ingen text så jag missar lite handling, men ändå.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0