KYLE XY

jag har alltid velat se den serien. jag kommer ihåg när jag såg trailern på femman inför seriestarten för längesen och jag fastnade direkt, men det gick på nån dum tid så jag missade varje gång. har inte orkat ladda hem heller, för det är så många säsonger och det tar så lång tid och tar upp mycket plats. men nu ÄNTLIGEN visas serien från början på femman. första avsnittet pågår i skrivande stund, sista reklampausen nu. jag är fast, såklart. att kyle ser ut som har gör, gör ju inte saken värre heller, om man säger så. kul med en ny serie att följa nu när både gossip girl, one tree hill och scrubs har uppehåll i usa.

en stor fet puss på den här serien.
- h


Kommentarer
Postat av: hanna

ÄLSKAR den serien!!!

2009-02-21 @ 17:59:05
Postat av: hanna

sv: så snuskigt bra :DD

2009-02-21 @ 19:56:57
URL: http://randomname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0