ipred

jag ligger i soffan och skulle mysa med lite psych-avsnitt, så råkade jag fastna vid en debatt om ipred-lagen på 2:an. jag känner mig som 40+. den gubben som pratade nyss tyckte jag hade mycket bra att säga, faktiskt. har för mig att han var från miljöpartiet. han sa bland annat att nedladdningen har lett till att många fler går på konserter nu för tiden, vilket ger mycket pengar till artisterna även fast skivförsäljningen minskar. så nu kom det nån lymla tantalura och jämför nerladdning med att kopiera böcker och ge till sina vänner. damp.

mamma fick en smärre chock när hon såg mig ligga och se på debatt. jag förstår henne.
nu ska jag koka te.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0