HAVET ÄR DJUPT

hola. jag sitter i soffan och har massa färg i skallen. det kliar nåt så fördönat så jag smäller av snart :((( uäk.
under dagen har jag lagt över massa tjosan från segdatorn till min dator, duschat, sen kom kusinvitamin andré hit och formaterade om segdatorn så nu är det inte fullt lika seg längre. huhu. duktig grabb. och nu kom bella bus och kamela hit och började färga håret på mig! och camilla sitter och sjunger singstar för sig själv :) go vettu.

oj, jag glömde skicka iväg inlägget så nu har det gått en liten stund sen sist, huhu. nu sitter jag med slingor i håret istället. spännande. för mig i alla fall. och camilla kör singstar som vanligt :) busfia.

äe nu har jag inget annat att skriva. vi hörs.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0