gnägg

"I remember quiet walks
and sitting in the kitchen talking
aching for another place to be
"


hej geten
. kom just ut ur duschen, jag. hade helt glömt bort att jag var äcklig och lökig, jag satt och tittade på fångarna på fortet som jag laddat hem inatt. nära att jag hade glömt bort det helt, alltså. bläk. men nu är jag inte svettlöken åkte längre, det känns lite skönt sådär. justdeja, fångarna på fortet. vilken underbar serie. jag höll på att dö lite när jag såg att det fanns massa avsnitt på tankafett, jesus. så nu när jag kom hem från skolan satt jag och mamma och blev nostalgiska. magnus samuelsson var med. vilket lymla stjärna. gick in i en cell, drog upp svärdet (som gunde för övrigt inte kunde rubba en millimeter) som om det vore en fjäder, högg av repet i ett nafs, tog nyckeln - färdig. ska lätt fixa fler inatt. måste kirra på rymmen också, såg att det fanns ett avsnitt på tankafett. i och för sig var det inte med hjalle och heavy, men jag överlever nog ändå ska du se.

hade låten jag nu kommer tipsa om funnits på youtube hade den lätt blivit "dagens glädjetjut", men nu fanns den inte där så jag får helt enkelt ge den som tips ändå och ge en annan "dagens" lite senare ikväll.
popsicle - 18 years. den är med i tsatsiki morsan och polisen. mysig rulle för övrigt. men tillbaka till ämnet, holy cow vilket underbar låt. det var en annan popsicle-låt som var med i tsatsiki som jag hade letat efter i flera år men aldrig hittat, men när jag fick den jag letade efter och den här låten på mailen av en schysst filur, så var den ändå 18 years jag föll för mest. alltså jag älskar den. underbar melodi, härlig text, mysig röst. inga fel, bara rätt rätt rätt.

ånej, nu blev det ett sånt här långt inlägg utan innehåll igen fast jag skulle sluta me't. typiskt.
jag slutar här då.
adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0