Funderingar

jag har tänkt till lite. jag undrar om jag ska försöka slå ihop "pimp my day" och den här bloggen litegranna. för jag tänkte, shit, det kan inte vara någon som tycker det är roligt att läsa många långa inlägg per dag som handlar om absolut ingenting. men om jag däremot typ tipsar om musik, som jag brukar, kanske nån film då och då om jag sett nån bra, någon rolig pryl om jag hittar en sån, osv. så det inte BARA blir skitsnack, liksom.

vad tycks om det va?
ni har chans att påverka nu vettni.

äe nu har jag lovat adina snorvalp att spela kort med henne.
och imorgon är det prov i matte, igen. dö.
- h

Kommentarer
Postat av: hedvig

yeeeeey =D

2009-02-02 @ 20:04:59
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0