för dårar ljuger aldrig

Getting up, getting dressed, livin’ with this regret
But I know if I could do it over
I would trade give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken

hola amigos. dåligt med updates idag, men jag kom hem rätt sent och har lagat mat och duschat och grejat så jag har liksom inte haft tid, huhu. men nu läll. jag ligger i sängen i morgonrock och lyssnar på mysmusik. inte helt fel, inte!

har inte så mycket att dela med mig av idag faktiskt. har inget speciellt jag ska göra senare heller. jag vill se på nån film men jag vet att det inte kommer bli av. typiskt. och inget är det på tv heller. ajaj.

jag återkommer alldeles strax med en "dagens".
adjö för stunden
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0