det var den veckan

det låter som en kliché och en lögn, en kärlekssång,
något patetiskt, men jag vill bara ha dig

så var den veckan över och en ny är på G. det är galet var snabbt det går. snart är det sportlov, så fruktansvärt skönt. jag är så skoltrötttttttttttttt så det är inte klokt. inte orkar jag öppna fysikboken heller fast vi har prov imorgon och jag kan inte ett smack. jag hatar fysik. verkligen hatar. och ändå valde jag teknik? varför undrar jag nu.

senare är det beck också. den här filmen är bra, flickan i jordkällaren. det dumma är att den slutar så sent så jag kommer vara död imorgon. typiskt.

nu vill jag knarka mer lasse lindh-låtar och texter.
jag skulle bara vilja lägga mig, blunda och lyssna ordentligt på låtarna för att kunna ta till mig precis vartenda ord, så man liksom kan bygga upp en liten "film" i huvudet samtidigt. men lägger jag mig och blundar nu somnar jag och det har jag inte tid med.
hejsvej
- h




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0