dagens geni, 090208


lasse lindh - du kan få mig hur lätt som helst
lasse lindh, ett geni utan dess like. sitter och kollar massa av hans texter på letssingit nu, blår mållös varje gång. han kan den där snubben, alltså. usch så jag längtar till nästa lördag då jag ska ringa och rösta som en älg på hans melodifestivallåt.


Du kan få mig hur lätt som helst
något så simpelt som att du håller mig hårt,
blås på det onda, ta bort allting svårt

Åh kärlek, var inte kärlek
menat som något enkelt att ge
när blev kärlek så svårt att få



Kommentarer
Postat av: JEnnie

Lasse lindh i mitt hjärta, lyssnat sen mindre år tills nu. BÄST!

2009-02-08 @ 22:51:34
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0