bara ila, ingen vila

godkväll. uäk, seg dag idag. dessutom ska jag svara på frågor om "en riddares historia" samt plugga företagsekonomi ikväll. jag som bara vill ta det lugnt, ju. oh, this sucks. som om inte det var  nog är det fysikprov på måndag också. kan ingenting så helgen blir bara en stresshelg antar jag. blä blä blä blä. värsta som finns. jag som bara vill njuta av ledigheten, se på tv och kolla på hemladdade filmer nu under helgen. så typiskt.

på lördag smäller det. melodifestivalen kör äntligen igång. jag är så nörd så det finns inte. jag längtar som en get tills imorgon kl 13.10 då man får lyssna en minut på varje låt inför lördagen. så runt den tidpunkten imorgon kommer jag nog med ett utlåtande av låtarna samt placeringsgissningar och betyg. jag gillar sånt så ni får så lov att stå ut me't helt enkelt.

näe nu måste jag börja skriva på svenskauppgiften hära.
adjöken
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0