with every single breath I'm gonna love you

hej du. helg. så gälet efterlängtat. sitter för tillfället och ser på så ska det låta. liksom, både markus fagervall och thomas järvheden är med, kan ju inte bli bättre i princip! åh, jag försmäktar lite. markus sjöng nyss fix you så vackert så jag höll på att dö en slurk. och efter edt sjöng shirley och järvheden en gälet vacker duett. bara sara löfgren som förstör startfältet nu. annars hade det varit komplett. kom även att fundera på att AH markus har varit på persmässan (<3), sara löfgren skulle komma men var "sjuk" den dagen, nu borde det vara järvhedens tur! tänk vad underbart det skulle vara. så jag googlade lite, och fick reda på att min lille KEVIN kommer på persmässan!!!!!1111111ettttt har skivan, måste toknöta alla låtar så jag kan dom tills i sommar! with every bit of me kan jag utan och innan, en av mina favoritlåtar genom tiderna, seriöst. kan inte tröttna på den. aja, hur som helst så har jag tyvärr inte fastnat för någon av låtarna på skivan ännu, men det gör inget. bara han som person är värt att gå på mässan för. så lymla skön. som en fyraåring inburad i en 20-something-årings kropp. kung.

lugn dag idag, fört två lektioner i skolan, sen uf-mässan. mässan var seg, för det var så lymla smockat med folk där så man såg ju inget i montrarna så det sög. sen åkte jag hem, var hemma en liten stund, sen blev jag så oerhört rastlös att jag tvingade mer eller mindre med mig pappa att åka på byn. han däremot ville också på uf-mässan så jag fick åka dit IGEN, men det var lite bättre nu för det var inte så mycket folk så man kunde gå lugnt och kika. sen när vi varit där en snabbis, stack vi till elvéns. objektivet kommer inte förrän senast sista april. förstå min förtvivlan. så typiskt min otur. jag pallar inte. jag vill ha det NU. men det verkar vara slutsålt precis överallt. jag dör. hjälp mig då?

nä nu ska jag försöka vara social med min familj, yes.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0