vi har bara varandra

åh, kära nån vad mätt jag är nu, läll. har käkat ihjäl mig på daimtårta med massa grädde. slemmigt men mättande. mamma och jag har suttit och sett på hemmavideos från när andré, gabriel och jonathan var små. ah, va goa dom var. eller nu med, men ändå. man vill bara käka upp dom. jag smälter till en liten liten fläck!

nu tog vi en liten paus i filmtittandet och ser på så ska det låta en stund. åh, som jag har längtat efter att samuel ljungblad skulle vara med, och nu gjorde han debut - med besked! shit pomfrit, som jag rös när han körde "you've got a friend". sicken lymla pipa. jag satt och log genom hela låten och mamma och jag sjöng med och livet var gott och skönt. lymla skönt gäng ikväll, egentligen. af ugglas är ju coolast i stan. jag hoppas lite att hon kommer till övik om carrobarro och jag åker dit och ser på ledin, för hon skulle ju med honom på turnén. två flugor i en smäll, liksom. lagaylia är ju också helt klockers, skön. den udda fågeln är då gabriel fors. vad mesig han är. skulle självklart ut på golvet och härja direkt efter samuels dundershow och allt blev bara pinsamt.

adjö, nu ska vi fortsätta se på så ska det låta och sen se klart på kusin-filmen. mysepys.
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0