utvilad

alltså herregud. jag har aldrig varit med om nåt liknande. kom hem igår efter fyra nån gång, kollade på lite scrubs, sen kom mamma hem så vi tänkte titta på casablanca, vi kollade i kanske en kvart, sen blev jag så fruktansvärt trött och somnade. jag tänkte, äh, jag vaknar väl snart så jag hinner se filmen när det börja hända lite. men icke. jag sov. och sov. och sov. och sov. klockan två på natten vaknade jag. då hade jag sovit ca 8 timmar, vilket är mer än vad jag brukar sova på vardagarna. och ändå var jag inte det minsta pigg! så jag hasade mig ner till mitt rum, knäppte på lite scrubs, såg på kanske ett avsnitt, sen däckade jag igen. hade ställt alarm på 8, 8.10, och 8.20 för att försäkra mig om att jag vaknade tidigt, men inte det heller. jag måste ha sovit extremt djupt för jag har inget minne av att jag hörde alarmet någon av gångerna. så istället vaknade när mamma kom ner kl 10. shit. 16 timmar. mer än ett halvt dygn. helt cp. det är lika bra att jag hittar på nåt att göra ikväll så jag inte råkar hamna i sömnkoman igen. jag är öppen för förslag.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0