step on my blue suede shoes

"It's not a unicorn, it is a horse with a sword on it's head to guard my hopes and dreams!"
- Dr. John "J.D" Dorian

a hej.
pappa och jag sitter och ser på nån gammal elvis-dokumentär på tv. nörd vi är. jag sitter och inväntar suspicious minds, if I can dream, blue suede shoes, can't help falling in love och in the ghetto. om jag inte missat dom då. asch, kan inte ha missat så lymla mycket, är ju en timma kvar. he. he. ojdå, nu är han ute mitt i "love me tender" och typ hånglar upp alla tjejer i publiken, en efter en. så kan man också göra. tydligen.

anyhow. imorgon är det sista riktiga skoldagen innan lovet. svinans skönt ju. jag ska stanna på skolan och göra prov i litteraturhistoria. kan typ inget, men ändå skönt att ha det avklarat innan lovet. sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka runt till lite affärer och sånt. småmysigt jö.

nu ska jag fortsätta glo. haha.
oh, nu sjöng elvis en låt jag aldrig hört förr. "just pretend". I like. måste kirra. HEHE
adjöss
- h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0