sommarlov vi väntar på, sommarlov vi snart ska få

typ hej. inte blivit mycket till bloggande idag, inte. har varit på tonår och sen har adina och jag kikat klart på de scrubsavsnitt jag hade på datorn. nu längtar jag bara efter att säsong 1 ska komma i brevlådan, fick ett mail vid tre-tiden idag att den hade postats i alla fall! friggin awesome. längtar som en get är vad jag gör.

redan skoltrött. igen. på en gång. har suttit och räknat hur många dagar det är kvar fram till många långa veckors ledighet i brist på annat att göra. 47 kom jag fram till. kan ha räknat fel på nåt hörn, men det gör la inget. ska försöka klura ut hur många skoldagar det är kvar också innan jag lägger mig (jag tror jag är rastlös)...........

gonatt din katt
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0