slumdog millionaire

fixade hem denna alldelex innan ipred trädde in, hann precis få hem den. nu var både adina och pappa borta och mamma är ledig imorgon så vi bestämde oss för att ha lite filmmys. vi velade hur länge som helst, men kom till slut fram till att se just slumdog millionaire. klokt val. jag hade ju hört att den var bra och sådär, men jag brukar inte gilla sånna där filmer, jag är mer en komedi/chickflick-människa (vilket bevisades när vi letade igenom filmer att titta på. mamma var inte sugen på nån komedi vilket gjorde letandet extremt svårt). men alltså detta. lätt en av de bästa filmerna jag sett, någonsin. trodde den skulle vara sådär bedrövande som man blev deppig av efteråt, men den här var så....varm. eller nåt. spännande, rolig, sorglig, romantisk, obehaglig - allt på samma gång. hade jag inte kollat med mamma hade jag bölat x antal gånger, men jag kan liksom inte det om jag kollar med någon. thank god, jag skulle inte orkat.

nu ska jag nog gå upp och mysa till scrubs eller nåt innan jag somnar.
hoppas på en fotorunda med kuhlan imöra. annars på torsdag. vi har sånna visioner, höhö.
adjöss
- h

Kommentarer
Postat av: hedvig

jaaa, slumdog=bäst!

2009-04-15 @ 19:19:13
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0