lov. i princip.

HEJ
sista riktiga skoldagen är över. förstå vad underbart. imorgon blir det bad och shopping. ah. livet leker.

mamma, mormor och jag var på stan i bollnäs idag en skvätt. jag gjorde ju prov efter skolan, så efter jag gjort det kom de och hämtade mig så åkte vi till först stan, sen dollar och karlssons. köpte litegranna. en tröja på lindex, en elvis och en beatles-tavla på karlssons (nej jag kunde inte låta bli även fast jag inte har en blekaste aning om var jag ska ha dom, jag tog dom minsta men ändå, har zero wallspace), godis på dollar och karlssons, sen tog vi en fika på norman's coffee. varm choklad och american cookie. smarrigt som attan.

nu ligger jag och gottar mig med godis och påskmust och ser på scrubs. boxen kom idag! YEY. såg också att de två första säsongerna fanns på karlssons också för samma pris som jag beställde för, så ska jag dit nå tag så ska jag nog slå till. huhu. då får man dom snabbare än om man beställer ju.

anywho. adjöss
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0