jag spyr. jag kräks. jag dör.

jag älskar våren, men det finns en sak jag verkligen hatar och det är när spindlarna börjar dyka upp. alltså jag får panik. jag har inte sett en spindel här nere på länge nu, men nu när jag dammsög såg jag en enorm, vidrig, brun, kravlande spindel vid dörren. jag fick panik och dammsög upp den, så nu var jag tvungen att snabbt kasta ut dammsugaren också. smart. not. nu inbillar jag mig att det kittlas på huvet och på ryggen av små vidriga spindelben också. jag hatar det. jag vet att det är mitt hår eller nåt annat, men efter att jag sett en spindel tänker jag bara "AHHHHHHhhhh en spindel på ryggen" ungefärt. jag hatar hatar hatar spindlar. och ja, jag vet, dom är inte ett dugg farliga. men dom är så slemmigt obehagliga. snabba och med äckliga ben och uschhhhhh jag ryser bara vid tanken av dom.

oh man. nu kom det en till och kröp. patetiska lilla jag fick ännu mer panik och tvingade ner mamma för att sanera rummet. hon hittade två till. först en vid nattduksbordet och sen en sinnessjukt enorm precis under sängen. alltså då var det nära att jag fick kväljningar. det är nog äckligt när de vidriga krabaterna är på andra sidan rummet, men när de är kring sängen är det värst. undrans om jag kommer kunna sova här i natt, seriöst. jag är rädd för mycket joll, men spindlar är det värsta, helt klart. och allt pga att jag inte fått några lister ÄN. jag hittar alltid spindlarna där listerna skulle suttit, alltså måste det ju vara därifrån de kryper fram. men på lördag ska jag äntligen få dit dom fördönade pinnarna. frågan är om jag kommer klara av att vistas så värst mycket i rummet tills dess. blä.

anyhow.
igår åkte vi till sara och grillade. jag mitt nöt tog med parisare, huhu. jag är en sån konstig person. när alla andra har med kött och sånt tar jag med grillkorv och bröd. därför ville jag variera mig lite denna gången och ta parisare....... jag är inte sugen på kött och sånt när jag är borta. det är för krångligt. när man är hemma är det kung, dock. men mysigt var det i alla fall. även fast jag bara sitter tyst och gör ingenting tycker jag det är roligt att träffa folk och umgås. jag sitter bara ensam hemma annars, i princip. tråkigt ju. så detta var en frisk fläkt. I likey.

nu vet jag inte vad jag ska göra. jag tappade helt städlusten när spindlarna invaderade rummet så nu är jag mest bara rastlös. tur att jag hann nästan klart i alla fall, så jag inte bara hade plockat undan typ två tröjor innan jag fick syn på äcklet.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0