jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Och jag som alltid ville vara fri
Vill fångas nu
av din sköra röst
som alltid sprack
när du behövde tröst

Stanna hos mig
Du är allt jag har
Stanna hos mig
Du är allt jag har kvar

alltså vad är detta. jag har alltid varit anti-kent. nu sitter jag och nöter deras låtar på spotify? har även ett par låtar på ipoden som spelas flitigt. jag har fortfarande oerhörda problem med han jocke bergs röst, men på nåt sätt så bryr jag mig inte lika mycket om det längre. texterna är ju helt underbara. det har jag inte upptäckt förut. så nu har jag hittat ännu några fler. så är ipred där med sin fula feja och stoppar mig från att tanka hem låtarna så nu vette tusan hur jag ska ta mig till. för tigga på msn eller nåt.

nu ska jag upp och hämta godis.
smarr.

adjö
- h

Kommentarer
Postat av: hanna

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

du kommer älska kent snart.

jag kan alltid skicka låtar!

2009-04-25 @ 20:52:06
Postat av: hedvig

den låten är ett freakin jävla mästerverk!

2009-04-26 @ 13:58:08
URL: http://hedda94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0