it wasn't a lie but it wasn't true

Fool you made the girl fall in love
you said those beautiful things
she thought you spoke things you mean

Caress her skin like it's glass
she hears your voice making plans
and she just breaks in your hands

You don't wanna see somebody beg
as you feel her heart surrender
you begin to fall
How do you say that something's through
when it never even started
at least not for you

jag sitter och ryser även fast det är så varmt. för jag lyssnar för tillfället på gavin degraw - glass. vacker som tusan. jag smälter och dör en skvätt. musikaliskt geni är vad han är. shit pompa.

efter förra blogginlägget stack jag och adina ut på lite äventyr på byn. var ute längen och väl. men kära nån, vilket VÄDER. jag får vårkänslor i hela kroppen. vi gick runt typ hela byn i alla fall, sen satte vi oss på en bänk och glassade i tshirt och med lite fika. så gälet ljuvligt. sen gick jag till mormor och diskuterade lite café, sen gick jag upp till stina en snabbis. hon lekte i våran gamla lekstuga. söt hon är. gjorde havregryns-te och stuff. rolig tjej.

oj, klockan är 18.17! det känns som att den är typ 12 på dagen. galet ju.

fy friden vad rastlös jag är. har varit ute på mest hela dan men det duger inte! jag vill göra någe sköj. inte bara sitta här och mögla. hjälp mig är du bussig?

adjö
- h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0