I'm the fight and the dance, I am heartbreak and romance

And I wanna be free
Wind in my hair
Salt on my skin
Sun in the air
I have to feel love
Holding on me
I'll give you everything
that you would ever need

godmorgon! somnade tidigt, ställde klockan på 9 men somnde om och gick inte upp förrän 10. mysigt det med. ligger nu i soffan uppe med datorn i knät och lyssnar på spotify medan solen skiner in genom fönstret! ah, ljuva vårväder. våren är nästan bäst, ändå. underskattad årstid. men i alla fall, jag hittade just gavin degraw's nya album på spotify. fann en ny låt. "free". låter inte som hans äldre låtar, men oh sweet moses, denna är så vacker. passar perfekt såhär en vårig lördagmorgon. jag njuter, kör denna på repeat. puss påren.

nu ska jag fortsätta nöta den lite, sen ska jag kanske ut och fota lite om jag känner för det.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0