hey ya

tjena. helt gälet skön dag idag. åkte till skolan, hade nationellt prov i engelska, det var inte så svåra ämnen så man kom igång i skrivandet i princip på en gång vilket kändes helt gälet bra även fast det jag skrev blev hejdlöst tråkigt, sen hann vi med tidigare bussen så jag kom hem halv tolv, sen har jag legat och myst till scrubs. och solen skiner = glada miner. budade också just på scrubs säsong 2 (scrubs=beroendeframkallande), men det blev för dyrt, billigare med en ny box, så jag testar imorgon igen, annars får jag bannemig beställa en box för jag måste se säsong två nu. mums.

såg precis klart på scrubs säsong 8 avsnitt 15. jag älskade det avsnittet. de är på bahamas. och ted körde en mysig, akustisk version av "hey ya". originalversionen av den är också gälet skön, men alltså detta gav mig rysningar. trodde jag aldrig, att "hey ya" kunde bli en fin bröllopssång. det bevisar att scrubs är bra på alla vis.

nu tror jag att jag ska dra mig ut i solen en stund, kanske fota lite mojs.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0