For every piece of me that wants you, Another piece backs away

hoppsansa! uuuu vad vidrig jag är just nu. måste duscha men jag är så slög. ligger i soffan med pläd och dator i högsta hugg. jag kände redan i morse att detta skulle bli en seg och jobbig dag, men sen kom jag på den briljanta idén att kolla på härjedalingens hemsida och kika när och vart dom bussarna åker och upptäckte att de på lördagar åker från bollnäs kl 8 så man är i uppsala kring 10, sen åker den hem kl 17 så man är hemma runt 20 kanske. skulle ju vara helt perfekt. det jag upptäckte nu, dock, är att det inte existerar något lagerhaus i uppsala. jag kräks. buhuuuu. jag älskar lagerhaus. aja, jag antar att jag överlever. kanske.

nu är jag ensam hemma också. mamma är på möte, kommer väl hem vilken minut som helst, men ändå. pappa är nånstans, och adina åkte just. skönt sörru!

nä nu vill jag fixa något riktigt mumsigt att käka på.
adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0