every time I fall asleep my dreams are haunted

Did the best that I could
Said I'd die for you and I would
But I drowned all those feelings in the flood

Need to know if you're there
If you're listening to my prayers to my tears
Feel like raindrops through the mud

tjabba. jag har handlat m&m's idag. peanut. friggin tasty. sen stack vi till mormor och käkade pannkisar och träffade stina en stund. hon är go. nästan FÖR go.
- nämen, vad långt hår du har stina!
- jaaa, jag långt huur lika pappa.
:*

scrubs kom på lådan idag också. halleluja. adina och jag har nött hela första skivan nu. dock gjorde detta att jag helt glömde att tvätta kalufsen så jag kommer vara vider på skallen imorgon. typiskt.

just nu sitter jag och myser med musik. spotify har sina fina sidor ibland. brb med dagens låt, dårå.

adjö
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0