en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

habbahabba. det har varit en mysig dag hittills. vaknade runt 10, gick upp för att hämta laddaren till datorn och möttes av mamma och adina som sa att jag kunde börja leta påskägg nu och så slog det mig att, just det, det är påskafton idag. så kan det gå. sen har jag sett klart på scrubs och käkat godis. sista avsnittet var kung. ted's band (= kung bara dom) spelade eight days a week på turk och carlas bröllop. jag blev helt i extas och sjöng med. lite av en favoritdänga, ju. "I ain't got nothing but love babe, eight days a weeeeeek". åh, puss på den. sen har jag då käkat lite påsklunch och nu nöter jag tomas ledin - mannen, myten, legenden. jag kommer ihåg på den förra ti'n när jag och carro satt i hennes stuga i lössenbo och lyssnade på en ledinplatta. vi var nörd redan då, hihi!

nu ska jag fortsätta njuta av dessa underbara låtar.
NU ÄR JAG HELT GALEN, GALEN I DIG
I DITT HIMMELSKA LEENDE,
I DITT SKRATT


gla' påsk!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0